Online afspraken (14/05/2020)

U kan weer online een afspraak maken. Dit echter met de nodige regels. Indien we merken dat de regels niet gerespecteerd worden, zullen we helaas genoodzaakt zijn de online agenda weer te sluiten. Hou het dus veilig voor iedereen en respecteer de afspraken. Alvast bedankt!

💻 Alle mogelijke infectie tekenen: Symptomen van hoest, koorts, keelpijn, neusloop, diarree, kortademigheid, plots verlies van geur of smaak, grieperig gevoel (algemene spierpijnen) of een recent nauw contact met COVID patiënt. Boek een infectie raadpleging

💻Heb je geen symptomen van een mogelijke infectie? Boek een gewoon vakje en zeker GEEN infectie vakje.

💻Invullen van een telefoonnummer, e-mailadres en reden van consultatie zijn verplicht. Zo kunnen we je bij twijfel steeds contacteren.

🤧Infectie vakjes zijn steeds op het einde van de voormiddag en avond omdat we hiervoor extra materiaal moeten gebruiken. Om dit materiaal te sparen, is het belangrijk deze te clusteren. Ook is het heel belangrijk dat we 2 stromen volledig gescheiden houden. Het is NIET mogelijk om buiten deze momenten te boeken.

🧹 We ontsmetten en verluchten sowieso NA elke consultatie, infectie of niet. Op het einde van de voormiddag en avond hebben we meer tijd om uitgebreid te poetsen. Hierdoor kunnen we maar de helft van het normale aantal consultaties inplannen.

We beseffen dat dit wat meer flexibiliteit vraagt, maar deze pandemie vraagt uitzonderlijke maatregelen.

😷En dan nog eens een herhaling van de andere richtlijnen:

– Breng een mondmasker mee
– Kom alleen, tenzij je hulp nodig hebt. Je begeleider is NIET ziek
– Kom niet te vroeg, wacht desnoods in de auto
– Ontsmet je handen bij het binnen en buiten gaan.
– Betaal (contactloos) bancontact

👩‍⚕️En dan nog een allerlaatste noot.

We beginnen te merken dat mensen zorg uitstellen en dat er andere problemen te laat opgemerkt worden. Het is absoluut VEILIG om op consultatie te komen.

‼️‼️‼️ STEL JE BEZOEKJE AAN ONS NIET UIT! ‼️‼️‼️

Twijfel je? Heb je hierover nog een vraag? Bel ons gerust.